Klantenservice
Heb je een vraag? Je kunt contact met ons opnemen via telefoon, mail of vul het contactformulier op deze pagina in.
Schade melden 24/7 online
Wanneer je schade hebt, is dit natuurlijk heel vervelend. Meld je schade snel en eenvoudig. Actua zal er dan ook alles aan doen om de schade zo goed en zo snel mogelijk af te handelen. Schade melden gaat het makkelijkst via de “Mijn Polis” omgeving.
Is er sprake van diefstal, doe dan ook altijd aangifte bij de politie.
Voor autoschades klik hier. Zakelijke klant? klik hier.
24/7 je schadedossier inzien
Kijk op ons schadeportaal om je schadedossier in te zien en de status van de schade afhandeling te bekijken. (De inloggegevens hiervoor heb je van ons via een eerdere e-mail reeds ontvangen).
Mijn Polis
Via de “mijn Polis” omgeving kun je eenvoudig een schade melden, een extra product verzekeren, producten registreren voor de uitgebreide Reparatieservice of een wijziging van je gegevens aan ons doorgeven. Deze omgeving is uitsluitend bedoeld voor de productverzekeringen – voor zaken die betrekking hebben op de autoverzekeringen, klik hier.
Ik heb een vraag
Op veel vragen hebben wij al een antwoord gegeven. Kijk snel even op onze “veelgestelde vragen” pagina
of jouw vraag daar tussen staat.
Nog geen account?
Stel je vraag
Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag bij de “veelgestelde vragen” of heb je een persoonlijke vraag. Laat het ons weten via onderstaand formulier.
Kom je er niet helemaal uit?
Vind het antwoord op jouw vraag
Schade melden productverzekering
Productverzekeringen
Heb je een apparaat bij ons verzekerd? Neem contact met ons op of meld je schade via onderstaande gegevens.
Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:30 uur tot 17:15 uur. Online kun je een schade 24/7 melden.
Om en rond het huis
Jij en je gezin
Wijzigingen van je gegevens of verzekering, per mail naar administratie@actua.org of via het wijzigingsformulier.
Autoverzekeringen
Heb je een autoverzekering via Actua Auto Service, Auto Service Garant of Honda autoverzekeringen? Neem contact met ons op via onderstaande contactgegevens. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:30 uur tot 20:00 uur
Heb je schade aan je auto?
Dan kun je die melden door het volledig ingevulde Europees Schadeformulier te sturen naar:
Actua
Antwoordnummer 5409
3000 VB ROTTERDAM
Honda autoverzekering.nl
Voor algemene vragen en wijzigingen
Voor schade
Voor schade
Voor schade
Wijzigingen
Wijzigingen
Deze kun je doorgeven via: https://mijn.autoservicegarant.nl/
Wijzigingen
Deze kun je doorgeven via: https://www.hondaverzekeringen.nl
Voor schade
Wijzigingen
Voor schade
Wijzigingen
Deze kun je doorgeven via: https://mijn.autoservicegarant.nl/
Honda autoverzekering.nl
Voor algemene vragen en wijzigingen
Voor schade
Wijzigingen
Deze kun je doorgeven via: https://www.hondaverzekeringen.nl
Voorelkaar.nl
Heb je een verzekering via voorelkaar.nl afgesloten dan kun je ons bereiken via onderstaande gegevens.
Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:30 uur tot 17:15 uur.
Algemeen
Schade
Voor schade verwijzen we je door naar de pagina ‘schade melden’ op www.voorelkaar.nl.