Klantenservice

Heb je een vraag? Je kunt contact met ons opnemen via telefoon, mail of vul het contactformulier op deze pagina in.

De klantenservice voor zakelijke klanten vind je hier.

Schade melden 24/7 online

Wanneer je schade hebt, is dit natuurlijk heel vervelend. Meld je schade snel en eenvoudig. Actua zal er dan ook alles aan doen om de schade zo goed en zo snel mogelijk af te handelen. Schade melden gaat het makkelijkst via de “Mijn Polis” omgeving.

Is er sprake van diefstal, doe dan ook altijd aangifte bij de politie.

Voor autoschades klik hier. Zakelijke klant? klik hier.

24/7 je schadedossier inzien

Kijk op ons schadeportaal om je schadedossier in te zien en de status van de schade afhandeling te bekijken. (De inloggegevens hiervoor heb je van ons via een eerdere e-mail reeds ontvangen).

Mijn Polis

Via de “mijn Polis” omgeving kun je eenvoudig een schade melden, een extra product verzekeren, producten registreren voor de uitgebreide Reparatieservice of een wijziging van je gegevens aan ons doorgeven. Deze omgeving is uitsluitend bedoeld voor de productverzekeringen – voor zaken die betrekking hebben op de autoverzekeringen, klik hier.

Ik heb een vraag

Op veel vragen hebben wij al een antwoord gegeven. Kijk snel even op onze “veelgestelde vragen” pagina
of jouw vraag daar tussen staat.

Nog geen account?

Om een account te activeren hebben we je relatienummer nodig. Dit vind je terug op je polisblad.

Stel je vraag

Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag bij de “veelgestelde vragen” of heb je een persoonlijke vraag. Laat het ons weten via onderstaand formulier.

Productverzekeringen

Heb je een apparaat bij ons verzekerd? Neem contact met ons op of meld je schade via onderstaande gegevens.
Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:30 uur tot 17:15 uur. Online kun je een schade 24/7 melden.

Om en rond het huis

Jij en je gezin

Wijzigingen van je gegevens of verzekering, per mail naar administratie@actua.org of via het wijzigingsformulier.

Autoverzekeringen

Heb je een autoverzekering via Actua Auto Service, Auto Service Garant of Honda autoverzekeringen? Neem contact met ons op via onderstaande contactgegevens. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:30 uur tot 20:00 uur

Heb je schade aan je auto?

Dan kun je die melden door het volledig ingevulde Europees Schadeformulier te sturen naar:

Actua
Antwoordnummer 5409
3000 VB ROTTERDAM

Actua Auto Service

Voor algemene vragen en wijzigingen

Auto Service Garant

Voor algemene vragen en wijzigingen

Honda autoverzekering.nl

Voor algemene vragen en wijzigingen

Wijzigingen

Deze kun je doorgeven via: https://mijn.actuaautoservice.nl/

Wijzigingen

Deze kun je doorgeven via: https://mijn.autoservicegarant.nl/

Wijzigingen

Deze kun je doorgeven via: https://www.hondaverzekeringen.nl

Actua Auto Service

Voor algemene vragen en wijzigingen

Wijzigingen

Deze kun je doorgeven via: https://mijn.actuaautoservice.nl/

Auto Service Garant

Voor algemene vragen en wijzigingen

Wijzigingen

Deze kun je doorgeven via: https://mijn.autoservicegarant.nl/

Honda autoverzekering.nl

Voor algemene vragen en wijzigingen

Wijzigingen

Deze kun je doorgeven via: https://www.hondaverzekeringen.nl

Voorelkaar.nl

Heb je een verzekering via voorelkaar.nl afgesloten dan kun je ons bereiken via onderstaande gegevens.
Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:30 uur tot 17:15 uur.

Algemeen

Schade

Voor schade verwijzen we je door naar de pagina ‘schade melden’ op www.voorelkaar.nl.